STORT TEXT HAHA

Nu har man ätit frukost,varit ute på en långpromenad, duschat och klätt på sig:) Så nu känner jag mig frächare igen, va och Färgarde håret går visst det blev snyggt men njaaa vet inte, OJ allvarligt nu kom jag antagligen åt en knapp för hela texten blev stor:S hehe vet inte hur man får bort det så jaa nu ser ni iallfall vad jag skriver skumt!..

D har börjat jobba på sitt kontor nu han anställda börjar idag så det ska bli spännande å se hur det har gått för dom idag om dom va grymma, Så nu får jag vakna upp själv och komma hem själv, 

Å tänker på S som är iväg i Kroatien nu, hur skönt hon har det i värmen:)sen så längtar jag verkligen tillbaka i somras när jag va där och förlovade mig:)..

Ne nu ska jag laga lite mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0