Snart är det helg=)

Igår kväll så va jag helt slut tydligen :( somande redna typ kl 22.00 tror ja haha å kommer inte ens ihåg att daniel kom hem runt 22.30.. så jag va helt slut men det va skönt!

Erika va hos mig igår å kollade  på Idol och snackade lite va längesedan vi sågs känns det som så det va roligt=) trors att jag va seg å trött..

Idag ska jag hem å städa och köpa en massa mat inför helgen för tjejerna kommer till mig=)=) ska bli jätte roligt hihi..

Så idag hinner ja inte me så mycket annat känns det som,

vet inte riktigt vad planerna är än vad vi ska göra på lördag så därför har jag hållit det lite... så att jag inte bestämmer något som dom andra inte vill så det kanske bli värsta partyry hos mig men en massa folk=) eller så blir det lungt..:P... vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0