Snart är de helg..

Nu är det snart helg... så himla kul!


Igår så åkte d och jag å handlade lite käk, sen åkte vi hem och städade lite smått=) för att få det lite fint i lägenheten vet inte om vi lyckades faktiskt hehe.. sen blev det mys me tacos.

Ikväll så kommer ida till mig och vi ska iväg på någon konsert av något slag, hennes kompis eller nått ska spela någonstans haha ingen koll... men det ska bli riktigt trevligt va längesedan vi partade här hos mig nu=)...

Sen imon kommer h.m.c så då blir det också lite party å käk m.m.... sen vet vi icke mer!


Men hjälp asså vad trött jag ha varit denna veckan fattar itne varför? har ju inte direkt varit uppe sent eller nått men vi börjar väl gå åt mörka tider=(... vill inte ha mörk å kallt..


Så nu är det bara 4månader till vi sticker iväg till värmen så himla skönt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0