Polaritetsterapi


Igår va den en härlig dag kom hem och fick sätta mig i soffan då har min Älskling skrivit och spelat in en låt till mig... jätte fint va det =)=) blev så himla glad!....

Sen gjorde vi lite mat och myste till programmet färjan tillsammans där han va med i:s... eller bara en lite del men förmodligen kommer han vara med flera gånger haha... Kul, Sen va ju tanken att S och jag skulle gå ut och få lite luft  snacka av oss lite men det blev inget av det::(:(:(...


Sen ikväll är jag väldigt förväntansfull jag ska nämligen på Polaritetsterapi, detta hittade jag på internet:

Polaritetsterapi: det är en avancerad typ av kroppsterapi som går djupt in i energisystemet och är bra för såväl fysiska som psykiska obalanser.
Den balanserar de elektromagnetiska energiströmmarna som flödar framlänges och baklänges i den mänskliga kroppen.
Behandlingen går till så att terapeuten genom olika trycktekniker, töjningar, skakningar, samt lätt beröring försöker balansera upp eventuella obalanser.
Det finns även möjlighet att lägga till enstaka rörelser som klienten själv kan utföra. Kosten bedöms som viktig liksom tankar och attityder för att ett optimalt resultat ska vara möjligt.



Hoppas att det är bra å ger mycket... mmm härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0