Försöka kan man ju..

Försöka kan man ju alltid göra..

Jo igår så hade jag tänkt att vara lite händig, för våran badrums ampa har slocknat så det är lite mörkt när man ska gå på toa på morgonen å sminka sig m.m därför kan man se ut precis hur som hellst hehe...

Så igår efter jobbet så gick ja till Cleas Olsson för att köpa lys rör men så klart när man kommer hem så är den för kort:S... typiskt! Ne så då fick ja stå vid spisen å laga ungstektfalukorv och stuvade makaroner har nog inte ätit den sen jag va liten=) sen pratade jag me carro så hade hon ätit det idag blev sååå sugen så gick hem å lagade mat hehe tillhör inte vardagen..



Fick ett så sjukt sms igår vatt ju för gud skull rädd... man får väl inte göra så!!!!

nee nu ska jag jobba vidare..

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, va kul att ja kunde inspirera dig att laga lite mat:) hoppas de blev gott!?

Synd de där me lampan.. men de går nog byta?

Ha en toppen jobb dag gumms!

Pussss

2008-09-16 @ 10:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0