Många tankar går till...

Är helt vecko förrvirrad tror hela tiden att det är Torsdag idag å varje gång blir man lika besviken när man faktiskt inser att et bara är Onsdag:(.. men dagarna går ganska så fort ändå tycker ja så det kanske bara är positivt att veckan saktas ner lite så man hinner me allt som man vill göra hehe..

Igår så va jag bra hemma och myste me D, kollade på tv och shattrade.. det slutade lustigt nog me ett vattenkrig i lägenheten hehe, va kul=) men gisses då...Annars så idag va planerna att jag skulle köpa ett Gym kort men ajsingen då:S.. kom på att mit jäkla tågkort går ut imon så blir två lite större utgifter på en å samma gång så här i slutet på månaden så jag får hoppa gymkortet just nu :(

Mina tankar är många gånger nu på Min och S utlandsresa till Thailand och Indien känns så himla pirrigt.. man vill liksom bara vara där för att se hur allt kommer vara och se ut m.m.... Men vi ska ta lite sprutor nu den 30/10 och få lite mera information om medecinen å så..Sen har vi börjat planerat lite smått om vart vi ska resa runt i landet och vad vi kommer att göra hihi... Tänk jag kommer vara borta i 6 veckor... det är väldigt länge!! Kommer bli väldigt jobbigt å vara ifrån D så himla länge:(:(.. men vi fixar det!

    

Tänk att det på riktikgt är så här vackert.. hoppas det iallfall för det är ju vad man ser på alla bilder iallfall;)..

//

Kommentarer
Postat av: Joas J

Hej!



Vad kul att du ska åka till indien och Thailand!



2008-10-15 @ 12:01:27
Postat av: snuffe

åhh så sjuukt härligt roligt vi kommer ha mitt underbara S! härligt att komma i från vardagen lite med ju, vi får bara ägna oss åt varandra och oss själva vad vi vill göra, är inte det helt härligt :D? PUSSSS

2008-10-15 @ 15:51:47
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0