Mysiga Promenader...

Nu sitter jag här efter en mysig promenad men sara och en god "mix" middag vi tog lite vad jag hade hemma å mixade ihop allt mums säger ja bara! vi vatt riktikgt överraskade att det lev så gott.. Är verkligen så skönt att gå ut och gå nu i friska luften det gör mig gott.. måste fortsätta med det!

Ida när vi gick in i trapphuset så va det en liten fågelunge som satt intryckt mot väggen stackarn hur har den kommit dit, Så idag har vi gjort en GOD gärning släppt ut den stackars fågeln igenom fönster så han flög iväg till sina kopisar, Fint va??

Lite bilder sedan helgen sen ska jag sätta mig och kolla på Tv och slappa





Kommentarer
Postat av: Carro

Så söt du är gumman, som alltid!

Jätte fin klänning:)

Du passar så bra i lila!

Pusssss

2008-10-20 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0