Morrning

Godmorgon,

Igår så va tanken att jag och S skulle gå ut och gå men det verkligen pissade ner regn så det blev inget:( av det daniel hade lite vänner hemma igår kväll så jag försökte komma ifrån lägenheten å låta dom va själva men det va itne det lättaste hehe inte så många som nappade hehe.. så jag fick tränga in min i sovrummet å kolla på tv:S.. men det va mysigt...

Senare på kvällen upptäcker jag att jag förmodligen har fått (allergiutslagen igen:(:(......så jag ringde till sjukvårdsupplysningen och så jag måste nu ha lite tabletter med mig och ha hemma ifall det kommer igen, så det inte blir något stort av det, men nu har det gått ner igen så det blev inget denna gången så det va skönt:) hihi...

Men va trist detta vädret är när det bara regnar och är grått... vill bo nära solen så man får energi och solvärme härligt=)=)



Denna lilla insidenten för några helger sedan då vi fick motorstopp på ölandsbron, hehe aa shit verkligen tur att älskligen var med för annars så hade jag inte vetat vart jag skulle göra.. Vi hade som tur va en liten dunk med bensin i bagaget..så det gick fin fint.... ville bara lägga upp bilden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0