Härlig upplevelse

Igår som sagt så var jag på Polaritetsterapi, jätte härligt..

Jag fick ligga på en massageänk så gjorde hon en genom scanning av kroppen, gick igenom lite olika saker jag skulle tänka på mindre stress, tänka mer på mig själv m.m.... och Äta bättre framförallt! Ussch  kändes nästan hemskt jag som alltid har tyckt om att äta bra åå nu har jag gått ner mig verkligen i ätande äter inte alls bra med grönsaker och nyttigheter. Usscha så jag åkte direkt till affären igår och köpte med mig en massa grönsaker hem.. så nu blir det ändring på det!

Det gav mig en massa ny energi och ett nytt tänkte sätt som man kan behöva upprepa i mellanåt. Känns som det är lättare att andas nu, alla borde bry sig lite mer om sig själva ha lite oftare "hemma spa" unna sig egen tid.. det är jag ganska dålig på att bara sitta hemma med en kopp Te och en bra bok t.ex det händer aldrig för mig jag tar inte mig tid till att göra sådant,  Men nu så ska jag försöka varava ner lite så jag blir harmonisk hehe..

Så idag har jag varit ute och gått en långsam härlig promenad sedan gjorde jag mig ett hemma spa med ansiktsmask och lite scrub på kroppen med lung musik och härliga dofter=) Mycket härligt!!


Så nu ska jag fixa med lite grejer som är bra
//

Kommentarer
Postat av: sarah

tjohooo gumman. va kul att du gör sådanna dära grejjenr! vill me! jättespännande och inspererande! puss på dig!

2008-10-01 @ 15:26:50
URL: http://www.scva.se
Postat av: Anna

Hej hej! Ja, det finns på Face Stockholm i både Linköping oc Norrköping. Där kostar det 1195 kr och då får man gå tillbaka en gång gratis för påfyllning. Påfyllning tror jag varierar mellan 150 kr och 450 kr, beroende på hur mycket man behöver fylla på.



I Norrköping finns det även på en salong som heter Salong Christina, där tror jag att det kostade 595 kr eller 695 kr (osäker), men däremot tror jag inte att man får gå tillbaka en gång gratis. Vet heller inte vad påfyllning kostar, men det går ju alltid att ringa och fråga.



Tror att Salong Christinas fransar ser mer naturliga ut. De sätter en frans på varje (singel), medan Face kallar sina för singlar men det sitter ungefär tre fransar i en klump som de limmar fast. Fördelen med singel är att om man tappar en frans så syns det inte lika tydligt, medan om man tappar de från Face så lossnar tre samtidigt.



Vet även att House of beauty i Norrköping skulle börja med det, men jag har ingen aning om vad det kostar. Hör av dig om du har fler frågor. Lycka till! =)

2008-10-02 @ 22:06:11
URL: http://annalarsson86.blogg.se/
Postat av: Snuffen

Hej sniffen! Nu är du på kundbesök, hoppas det går bra för dig, och jag sitter på din dator på jobbet och jobbar hihihi..pussiss...

2008-10-09 @ 11:03:44
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0