Händelserik Höst kan man säga!

Man kan verkligen säga att det har varit en händelserik höst än så länge med både positiva och negetiva händerlser,

I helgen va det det 25-års fest ute på vichan va jätte roligt me mycket folk och dans å dricka:) aa lite väl mycket för vissa hehehe... Söndagen bestod mestadels av att vara bakis och trött, men vi Sålde våran "skräp bil" så nu är det i andras händer=) Så vi letar vidare på en pärla... just nu så ligger det en Volvo och en Ford i topp på våran topp lista men vi får se lite hur det bli, känner att jag inte vill/ kan lägga ner så mycket pengar  på en bil:( speciellt inte när jag behöver alla mina pengar till Thailand... Så förmodligen blir det en skräp bil även denna gång

Igår så var jag hemma hos S vi lagade hemmagjord pizza sen va det stöd och prat och tröst hela kvällen behövs ibland, man försöker räcka till så gott man kan för alla=).. å det vet jag att vi gör för varanndra! Daniel va i norrköping och kollade på en bil som gick sönder när han skulle åka och ta ut pengar för att köpa bilen:S:S:S..... vilken tur att vi inte hann köpa den, shit! Så ikväll så ska vi åka å kolla på lite flera bilar förmodligen så är vi bilägare ikväll om allt går som vi vill=)

-Shit jag har slarvat bort håkans tröja och Sarah saker:S..... nee sanna fy alltså va pinsamt!


Några bilder ifrån helgen



  





haha det börjar bli sent på kvällen eller;)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0