En Saab blev det visst!

aaa, jag blir tokig jag sover inte bra på nätterna vaknar typ 20 gånger varje natt nu de senaste två veckorna....vill bara kunna sova så där djupt å skönt....

Ska snart be ge mig till jobbet ska sitta me lite admin nu, finns lite att gra sådär emellan åt...Men jag måste ju säga att det blev en Bil igår en Saab??? nånting haha aa så det blir nog bra håller nog lite bättre än våran förra bil iallfa så det känns stabilt än så länge=) självklart va det ju lite små fel här och där men det får man ju räkna med när man köper en bil för 7000:- liksom,

I helgen ska jag till Nässjö min morfar fyller 75år, så då blir det släktmiddag på någon resturang å sen träffa tjejerna de ska bli jätte kul:D:D...var riktikgt längesedan nu känns det som,

neee nu måste jag nog sticka...

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, va kul gumman! Grattis till den nya bilen!! Den kommer säkert gå galant!

Hoppas du får en trevlig helg hemma i Nässjö med:)

Puss honey

2008-10-29 @ 09:42:07
Postat av: snuffe

jaa det har ni och den har jkag åkt i=)

2008-10-31 @ 10:23:35
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0