Bergochdalbarna

Vilken helg det har varit började bra kom senda kaos och sedan blev det bra igen hehe...

Ifredags jobbade jag kväll va väl kanske inte så speciellt roligt att sitta här på kontoret själv en fredagkväll:( Sen så sparang jag som vanligt till tåget men när jag kom fram så va nartuligtviss tåget försenat i ca 20 minutern en halvtimme... jippii, Sen kom jag tillslut hem helt frusen så kröp ner själv i soffan och kollade på någon film på tv...

Lördagen besotd av lite shopping på stan med D, vi va och köpte en skjorta till honom jätte fin jeans skjorta som jag gillar jeans skjortor så han blev riktikgt snygg idetta:)  Såå vatt det party på Lördags kvällen vissa fick i sig en droppe vin hihi men det va riktikgt kul;) tror att alla hade det trevligt sen gick vi och åt blev ingen utgång vi va så sena sen blev alla lite sega när vi skulle ut. Söndagen herregud gick en härlig promenad me Sarabelinda och sen så skulle jag köra D till Stationen och sen när jag skulle lämna parkeringne såå Dör bilen den startar inte..:(Jäkla bil) Så nu åker bilen ut alltså den är hemsk stannar och grejar.. så två killar och D fick hjälpa mig att putta på bilen som kom igång igen som tur va..=)


Tack sara för igår det va tufft men det är nyttigt för mig ändå....kommer kanske lite bilder ifrån helgen me sen när jag hinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0