Viskar en bön

God morgon, lite sovmorgon idag skönt!

Men man hinner inte göra speciellt mycket iallfall duscha och äta frukost typ... sen är det dags att dra till tåget igen, å jag längtar så tills min resa nu ska bli skönt att komma bort till värme å avkoppling vill åka nu!!

Igår blev det ingen chocklad dopp:( vi åkte iväg och handlade en massa mat sen köpte vi en sallad på Mac Donalds :S Wooopps jag kommer aldrig igång ed mitt nya tränings"liv" det är som att jag inte riktikgt orkar/vill... men ne nu måste jag skärpa till mig, men jag tror att jag inte riktikgt har viljan på något konstigt sätt så det är det som sätter hinder just nu det har varit en mycket händelserik höst både för mig och mina nära och kära.. tror att allt som bara kan hända ha hänt både positiva saker och negativa saker=),

Men snart är det Jul såå hemma hos mig så spelas Peter Jöbacks Julskiva åå jag tycker dom är så fina speciellt låter viskar en bön.."har en massa minnen till dessa låtar och känslor som gör att jag säkerligen tycker extra mycket om den skivan"


Denna gamla skiva är det,... Någon mer som tycker om dessa låtar??



Ne nu ska jag ta en snabb sminkning innan jobbet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0