Vill dit NU

Ny vecka och ÄNNu närmare tills jag åker iväg till solen värmen åå ledigheten....

Kan inte fatta hur tiden bara rinner iväg nu är det mindre än två månader wooooo så spännande,

S och jag har börjat nu å planera det mesta med vad som behövs tas med i packningen och allt som behövs göras men när  vi kikade på listan insåg vi att inget egentligen ä klart utan allt är bara på börjat hehe..Men det är ju ett tag kvar så det fixar vi! Men visumet är nu äntligen inskickat till Indiska ambasaden så nu ligger det i deras händer.. höll på att gå i krasch det fattades pengar för sarah och mitt kvitto höll på att tuggas upp i kopiatorn här på jobbet...Puhh men nu som sagt är allt fixat och klart med det iallfall..jippi... så nu får vi se om vi blir godkända:S.. men det blir vi.

Nog tjatat om Thailand.. men jag tänker hela iden på det vill komma dit NU NU NU,

Ikväll så blir det att gå på Hockey med Daniel och Frida och Tobbe, Daniel fick några biljetter av någon på jobbet så då får vi passa på att heja lite på Linköping men jag vet inte vilka dom möter:S men det lär man väl höra när hejaklacken börja skrika hehe, jag är inte något jätte stort hockey fan direkt men kan vara kul å göra något=)

nu ska ja sätta igång efter lunchen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0