Världens krångligaste tvättstuga

Vi måste va världens krångligaste tvättstuga:( Igår tänkte D och jag äntligen ta tag i den där stora högen som vi har haft.. Men när tvätten är färdig då ska det ju vara så smidigt att bara slänga in kläderna i torktumlaren eller iallall vissa kläder underkläder iallfal.. Men va störande det är när den sätter igång och så tror man att den ska funka men EJ, våra kläder är fortfarande fuktiga, haha neee vi trycker inte in något fel program vi har haft ner många som har visat oss för det trodde jag också ibörjan.. Så har vi ringt till våran hyresvärd å han säger att inget är fel... men Joooo något fel är det antingen på mig eller på torktumlaren, Har inte kunnat troktumlat våra kläder på dessa två år som vi bott här, något är FEL...

Vi ska ringa hyresvärden imon och be att han kommer å hjälper oss eftersom han säger att inget är fel,, hehe så vi hade våra underkläder hängande i hela lägenheten igår igen!,


    

Nu ikväll så ska daniel hämta mig på stationen så ska vi åka å handla mat måste verkligen bli bättre på att laga mat, inte för att jag inte gör god mat steget för mig är att laga maten har blivit alldeles för mycket köpmat och "tjock" daufgårds köpmat:( icke bra alls! Så nu blir det andra bullar :S...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0