Va snabbt allt går

Jaa då va helgen över det går så sjukt snabbt,

Va i Nässjö i helgen och firade att morfar fyllde år, så hela släkten va ute och åt och firade=), På kvällen så åkte jag och Bowlade me tjejerna och sen åt vi på Coco thai mums det är så himla gott, så sen blev det Singstar med mycket vin drickande så det vatt visst utgång för min del denna helgen me... jag som hade tänkt att ta det lite lungt denna helgen men man är ju inte hemma så ofta så det va kul att shaka loss me syster och vännerna toppen...

Det är verkligen skillande i Nässjö är det såååå mycket snö och jätte halt på vägarna så där knöglig is gatan som man kanppt kan gå på, sen när man kommer hem till Linköping så är det ingen snö, så skönt tycker ja hihi,, men visst det är jätte fint med snö men jobbigt ändå..

Igår va jag på Bio james Bond med sarah och Håkan, mysigt att hitta på lite saker men filmen va väl inte så bra tyvärr va ingen handling allls bara en massa action alldeles för mycket av det:(:(... men det va mysigt iallfall=)

NE ska fixa mig ska till jobbet









Kommentarer
Postat av: sarah

oj va mkt snö! :) ja det var mys i söndags med biotime....puss på kinden!

2008-11-06 @ 18:11:15
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0