Rolig kväll


God morgon ännu en ny dag=)
Igår va en toppen rolig kväll när jag kom hem så hade tobbe och Fridaoch daniel varit och hämtat mat på "hallo min vän" det är en pizzeria  hehe.. Så då va det slänga i sig lite mat för att sedan gå till Cloetta center där det va Hockey=) Vill inte påstå att jag är något vidare kunnig eller jätte intresserad av hockey, men det va riktigt roligt så kanske ska bli mera insatt vem vet:) Vi satt på jätte bra platser me så det va en toppen kväll helt enkelt:) Och mycket roligt sällskap..

Åååå Linköping Vann=)


Ikväll så ska jag träffa S vi ska träffa Lynn våran resebyrå kontaktperson så vi ska gå igenom lite med biljetter och våra hotell som vi bokat i Thailand och Indien, vi ska även köpa någon försäkring som är bra att ha ifall något händer det vet man aldrig så bra att ha en bra försäkring så man klarar sig..

Åå nu har jag en kort lunch men måste springa ut i detta piss regn vädret å köpa mig lunch:S... får se till att springa snabbis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0