Så skönt me helg

Nu är det Lördag å helgen är här, så skönt!

Idag har jag varit på Biltema tänkte inhalnda ett nytt cyckelhjul har haft punktering nu i två månadet å inte orkat byta däck så nu tänkte ja ta tag i detta, självklart så va just det däcket som jag skulle ha slut så fick åka hem tomhänt:(

Sen så har jag gjort en god gärning släng gamla kläder till räddabarnen i en sådan box det va bra gjort har också legat i bilen i säkert en månad ussch!... så det verkligen skönt att jag tog tag i lite sakier idag haha jaa lite lat är jag nog allt i vissa fall..

Såå nu sitter jag och njuter av musiken ifrån Enya verkligen njuter så himla avslappnande det är att lyssna så har ni inte lyssnat på henne någon gång gå in på Youtube.com å lyssna! man lir helt lugn å härlig

Ne nu ska jag laga mat min stackars D ligger på min spikmatta nu han har jätte ont i huvudet så jag pysslar om honom lite nu me fil å slikmatta så är han snart på fötterna igen.. det är mirakel vett ni


Ne ha en bra helg allesammans....

Kommentarer
Postat av: Snuffe

Hej Darlingen <3

Tack för veckan och för en mys-lördag igår. det var slappt och skönt. Puss & snusk!

2008-11-16 @ 11:11:36
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0