Novemberljus, jätte mysig slinga:)

Nu sitter man här jobbar kväll, men tiden går fort när man har mycket att göra=) såå det går rätt så bra faktiskt.

I Linköping har dom någon som heter November ljus tror att den staden blev utsedd till sveriges dystraste stad(rätta mig och jag har fel) Så de är en massa ljus uppsatta i träden vid stångån och på stationen a lite överallt faktiskt nu under November månad så ska ni till Linköping snart såå passa på att gå denna slinga det är så mysigt verkligen=)

Annars så idag har jag haft sovmorgon så skönt jag fattar itne jag har börjat bli sååå himla trött på dagarna och kan sova nästan hur länge som hellst jag som brukar vara "lite" morgonpigg, men nee jag vet inte va det är förmodligen är det det dystra vädret och den mörka årstiden som orsakar detta haha sså jag är nog INTE ensam,

Hade ett mycket välgörande talk med S tidigare jag trampar på mig själv-- så nu ska jag ta tag idetta!

Nee nu ska jag fixa me disken här på jobbet,

lite bilder kan jag ju fixa;)


Bild ifrån "Novemberljus"


Så ser det ut på stationen nu förtiden, visst är det fint:)




Jag på stationen, väntar på sarah.. haha en egobild va längesedan jag tog och la ut:P hahaha


Kommentarer
Postat av: snuffe

åh vilka najjsiga bilder, jag har inte gått den drä slingan äm med novemberljusen, vill jag göra. :)

lots of love from me

2008-11-22 @ 12:16:47
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0