Lyxigt

Tänk redan torsdag och slutet av november=), tiden bara rinner iväg BRA!

Igår jobbade jag kväll så det bliv inte mycket till fritid dessa dagar precis kom hem vid 22 snåret och lagade mat sen va det hopp i säng direkt,.

Ikväll ska jag ut och äta med tjejerna vet inte riktigt vad vi ska äta någonstans eller vilka vi är men ähh det fixar ju sig,  Längtar tills på Lördag D och jag ska fira våra lilla 4årsdag som va förra veckan men att bo på hotell och gå ut och äta på kvällen egentligen bara för att komma bort lite och ha det mysigt tillsammans så Nyköping av alla ställen ska vi till=) På söndagen ska det vara någon julskyltning och lite julmarkander som vi kanske ska gå på med tror att det kommer bli super mysigt=) Vi har Jaccuzi på rummet och kommer få frukost på sängen lyxigt va;)



Man måste lyxa till det lite ibland och bry sig om varandra och fira de tillfällen man har tillsammans det är ju toppen mysigt tycker jag iallfall... Så jag ska försöka ha det som tradition att fira de tillfällena som man kan göra!


Kommentarer
Postat av: Jonas J

Varmt välkomna till min hemstad

2008-11-27 @ 08:43:45
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0