Liten vin kväll

Känner mig lite trötter idag faktiskt, va ute och drack lite vin igår me lite girls, va trevligt  så jag glömde tototalt bort klockan...

Idag är det Äntligen Fredag skönt me helg a ni vet ju att jag ska iväg på lite mys.. Men ikväll ska vi hjälpa Daniels mamma och Tommy att flytta dom bor nu i berga i linköping men ska flytta ut till ett litet radhus i Ljungsbro så ska bli spännande att se hur huset ser ut för ja har ingen anning.. Så ikväll blir det ganska så lungt  med andra ord,

Hör med häppnad det va ett tag sedan jag va ute och festade nu faktiskt, vad har hänt?? Neee men jag gör så mycket andra roliga saker på helgerna istället, man måste ju varriera sig lite så nästa gång jag går ut blir det förmodligen dubbelt så kul eftersom det va ett tag sedan:)

Idag kommer nog sarah hem:D om det inte blir i natt är lite osäker på exakt vilken tid faktiskt hoppas att flygresan går bra å allt annat också för den delen=) vill ju träffas snart ju....



Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0