En vanlig söndag

Har precis tagit mig en varm och härlig dusch efter att ha frusit halvt ihjäl..Jag tog mig en lååååång promenad innan men då öppnade sig himlen så då vatt jag lite blöt å kall... burrr fy för gråa regniga eftermiddagar,

Annars så va vi hos H igår och blev bjuden på Pasta Carbonara mums det va riktigt gott så det va verkligen en riktigkt chill kväll slappade rejält denna helgen egentligen inte gjort något vettigt men Gu så himla skönt det kan vara å allvarligt talat inte göra något speciellt men visst det kryper lite i min kropp men det är nyttigt för mig att verkligen ta det lungt å inte göra något:)

Tror inte att jag berättade om förra helgen då vi hade en grekisk afton hemma hos oss det va riktigt lyckad, tänkte juda på lite bilder därifrån:)


 

Det får räcka med bilder för denna gång,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0