Denna veckan

Denna veckan har jag haft en ny sambo som har bott hos mig... min älskade S, Daniel va i väg på en "utbildnin kanske man kan säga så då passade sarah på att flytta in hur mysigt som hellst!

Men hjälp va tiden har gått fort vi sa en massa saker vi skulle göra men vi har allvarligt inte gjort något av det. haha vi ska ta änglakort å göra en massa härliga Healing saker där hemma men tiden bara sprang iväg..
Så nu sitter jag här på jobbet å myser med en tablettask å väntar på att Idol ska börja!

Så idag inebar det sovmorron för oss båda så vi gjorde en mys frukost och sen städade jag lägenheten å sen sprang jag till tåget hehe härlig dag va men jag kan lova att det har den varit:)

åå så avundsjuk jag är.... sarabelinda åkte till kamodja igår å ska vara borta i två veckor härligt me semester..

Ne ska fixa me det sista nu inte Idol börjar hhihi... undra vilket tema det är ikväll? hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0