Vilken härlig dag

Vilken Härlig dag det har varit idag,  ställde klockan på 08.15 sen tog jag på mig gympa skorna och sprang i en halvtimme jätte skönt sen va det bara hem å duscha och äta frukost,

Sen skulle ja till sjukan igen till astmaläkaren för att kolla upp min lungkapasitet så att jag inte hade någon infektion eller har astma men jag va frisk som en nötkärna sa hon, så va ju skönt å höra! Men trycket över bröstet är fortfarande kvar och väntar på en utredning:S...

Sen mötte jag upp Sarah och så gick och gjorte lite hemliga saker =)=)=)=)... KÄNNS SÅ HIMLA BRA! JIPPI
Gick på stan en sväng och kollade upp lite nya dukar m.m till hemmet kände att jag behövde friska upp lyan lite så ska hem sen å pyssla lite ska bli kul.  Vi träffade Lydia,erika,sarabelinda och heidi och lilla söta ludde på stan och tog en lunch mums, va verkligen jätte mysigt att träffa alla och luncha är itne ofta jag kan vara me på sådant:(.. men idag så hihi.. Tog lite söta bilder me som ja ska lägga upp sen så fort jag har min sladd till mobilen.

Ska jobba kväll ikväll så känner mig inte så sugen på att sitta kvar här till kl 21.00 :/

Ha det bra så länge Puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0