Valborg

Nu var man tillbaka på jobbet efter en dags ledighet, Valborg va jätte skoj, vi va på grillfest och sen vatt det party på Harrys det va roligt,

Igår vaknade jag runt 12.30 :S såå länge har jag nog aldrig sovt fick nästan lite panika vad ska hända med dagen men daniel å jag åkte till gamla linköping tanken va att vi skulle gå på Fenomen magasinet men det skulle precis stänga för dagen sådan otur:(, Så det blev en runda bland djuren mitt i naturen. Sen gick vi till choklad fabriken å köpte Center och gick hem och myste framför en film i soffan!

Idag är en MYCKET MYCKET bra dag! det händer saker i mitt liv det gör framsteg hela tiden och det närmar sig hela tiden känns mycket Kul,

Ikväll blir det att sitta här på jobbet å tråka en fredag kväll :( men äh det känns inte så farligt har lite å pyssla med så det går rätt så fort, och sen ikväll ska ja träffa mina Änglar och äte ute på Wasabi We like:) 

D är på kryssning så det blir å sova själv! hoppas han har det kul, det tror ja sådan partyprisse som han är;)


image16


image17

image18

image19


Lite bilder som summerar kvällen, Kul som tusan va det hehe=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0