Vad hände??

Jag laddade igår kväll efter det okända med att varva ner och göra mig iordning för natten eftersom jag skulle gå upp kl 05.10 så att jag skulle kunna vara någorlunda pigg idag, så jag gick och lade mig igemte Daniel som skulle kolla på Tv hade jag lovat så jag skulle försöka sova iallfall med tv på hög volym och ljust i rummet ifrån Tv men ja hittade ett par Öron proppar som ja stoppade in och la täcket över ansiktet vad gör man inte för att daniel ska få kolla på tv i sovrummet.. snällt va?? hehe

Klockan var ställd å allt men när jag vaknade så tittade jag på klockan då är klockan 06.30..... och jag börjar kl 07.00...GAHHH vad hände med min väcker klocka Alltså jag försov mig fick ringa till jobbet å säga att jag hinner inte komma till kl07.00 mitt tåg går ju 07.10 hehe sååå förvirrande det va.. jag som till och med hade laddad handväskan me allt som skulle me och matlådan var iordning så gick det så fel! Så nu är jag skit trött har ju stressat som en Tok fast jag inte hade behövt det för en kollega fick hoppa in istället för mig eftersom om man sitter själv mellan 7-8 så någon måste ju öppna å fixa.. så TACK! känner mig fortfarande lite förvirrad och inre stressad haha... sanna i ett nötskal detta har ALDRIG hänt förrut!






GÄSP på er//






Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig, jag lottar ut nya varje dag :)
http://saanzil.blogg.se

2008-05-26 @ 11:15:31
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0