Utflykt till Kolmården

Igår va jag och älskligen och Kollberg och Linn iväg på en lite utflykt till Kolmårdens djurpark, va kanon vädret och alla djuren och showerna va toppen,

Jag blev ju helt kär när man fick gå in till getterna och mysa med dom jag bar upp dom och gosade även att man inte fick .. kunde inte hålla mig=) kände mig verkligen som ett barn själv va helt till mig hihi.. Så det va verkligen en kanon dag stackars Linn som fick köra hem och vi andra slocknade på en gång i baksätet, 
 
Min Kamera dog efter att jag tagit så mycket kort så det blev mobilkameran på slutet men det funkar iallafall;) så här kommer några bilder ifrån igår..

image66

image74

image68

image69

image70



image73

image75


image76
Ser det inte härligt ut=)=)??

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har några jätte fina kort =)
Hann inte lägga upp dom på datan för kameran dog men du måste se dom sen :)

2008-05-27 @ 14:07:03
URL: http://linnvankeppel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0