Taxi hem

Igår så när jag skulle börja traska hemmåt så fick jag sådan gräslig skoskav, men fick pusta ut lite på tåget jag kämpade minsagt för att komma dit. Men sen när jag hade tänk gå hem ifrån stationen så NE det gick bara inte hade så ont och blodet bara rann.. så jag fick ta mig en taxi hem :S... kändes lite pinsamt ni som vet vart jag bor vet ju hur nära det är ifrån stationen och hem till mig det brukar verkligen vara en lätt match att ta sig hem men inte igår, stackars taxi chauför som fick hoppa in i taxin och köra mig istället för att Sola:P


Sen kom jag hem och duschade och la mig på spikmattan en stund för att sen åka till Daniels mamma och äta varmsmörgås tårta så gott mums! Va mycket kul hade en massa å prata om hon och jag och planerade framtiden också=).. KUL


//

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan! Hoppas du får en bra dag idag!
Snart är det helg också :) Skönt :)

Kram!

ps. Har frågestund i bloggen nu så du vet det :)

2008-05-29 @ 09:40:49
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Snuffe

Åhh stackars fis! blödde du :(
ses ikväller!

puss å snusk

2008-05-29 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0