Spikmattan!

Nu änteligen ligger det ett brev ifrån posten till mig, där det står att jag ska hämta ut ett paket;) Hmm va kan det vara jo det  måste ju var SPIKMATTAN,=)==) Så jag vet precis vad jag ska göra när jag kommer hem åka och hämta den.. tänkte ja måste ju lägga upp lite bilder när jag ligger där på den berömda spikmattan som jag har tjatat om så mycket.... Får vi hoppas att den hjälper mig spännande!


shakti2

På min lunch va jag och Shopade lite på Ginatricot hade 50% på vissa varor, bra Ju!
Visserligen köpte ja inget på rean men hittade en jätte fin blå tröja snyggt när man blir lite brun=) och en vit kofta så det blir nog bra å bli lite sommar fin=)

Ska bli så himla kul imon ska ja lite tjejmiddag hemma hos mig, så hoppas på lite fint väder me så det bli extra skoj å parta=)

//

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe grattis till spikmattan, hoppas den hjälper nu då;)

2008-05-15 @ 16:01:30
URL: http://www.linkopingsbo.se/sofia
Postat av: sarah

ser fram emot imorgon :D

2008-05-15 @ 18:51:02
URL: http://www.sahara85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0