SPIK MATTA

Nu sitter jag här på jobbet, å jag bara känner hur hela min kropp INTE mår bra av att bara sitta stilla hela dagarna ussch! Så Idag bestämde jag mig för att lägga ett bud på tradera på en Spikmatta, Den ska vara bra för så många saker så jag måste ju bara ha en helt klart!, jag leder budgivningen än så länge men den slutar i kväll kl 22.00 så håll tummarna för att jag vinner=)

Spikmatta - Den svenska varianten

Är det någon som vet någon som säljer så man kan få tag på en tidigare kanske??


Den ska öka blodcirkulationen, och trycka på olika punkter i kroppen och ge en avslappnande känsla! hur bra som hellst få sin egen massage när man vill och bli avslappnad och härlig i kroppen då skulle nog min kropp må bra av=)




Det ser ganska så skönt ut eller:S???


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha va kul! =p

2008-05-05 @ 14:41:37
URL: http://Linnvankeppel.blogg.se
Postat av: Jonas J

Mina fötter är nog lite kännsliga för att gå på en spikmatta.

2008-05-06 @ 08:09:22
URL: http://jonte85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0