Sommar Present=)=)

Fått mig en sommar present av min Farmor idag=) Så himla snäll hon är Världens bästa farmor vill ja lova. Hon vet verkligen när det behövs uppmuntras. hihi..

Igår blev det mys ute i berga, hos hanna å Linn va mysigt fick mat och sen va tanken att vi skulle baka en Kladdakaka hmmm?? men det blev snarare en slga oboý sockerkaka men den gick ner den me.  Sen åkte ja hem¨å SOV va så himla trött.  Annars idag har ja inga direkta planer alls faktikst vad jag kan komma på nu men det fixar sig i slut ändan.


Längtar tills imorgon då kommer Mamma & Pappa hit ska bli kanon kul få lite Love:)

// Pussss

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack själv, kul att du kom även fast vi har mest kartionger =p
Kram

2008-05-22 @ 14:25:12
URL: http://linnvankeppel.blogg.se
Postat av: sarah

Hajj smulan!
jag är nog största sussiq-blogg-nörden! jag kollar din blogg jämt hahha!

Hoppas du får en mysig familjefredaaag!

pusss å snusk!

2008-05-23 @ 09:43:13
URL: http://www.sahara85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0