Sommar Erbjudande!

KÖP 1 Gelly och få 1 Lip på köpet-- Är du interesserad kontakta mig!

Tänkte passa på att skriva till alla er som läser att JUST NU så har jag ett erbjudande, Tänker på att snart är sommaren här och man måste ju skydda sin kropp,  KÖP 1 Gelly och få 1 Lip på köpet
Alla känner säker till att aloe Veran är väldigt bra mot våran hud både invrtes ocu Utvertes. Aloe veran har en nartulig läkningsförmåga vilket gör att vid brännskador, skärsår m.m renar såret och hjälper till att läkningsprocessen går fortare.


Nu till sommaren är det ju perfekt om man bränner sig i Solen, helt underbart känns nästan som kylbalsam på huden och den hjälper huden är läka ifrån "brännskadorna" Likaså har aloe veran nartuligt ämne som gör att Klådan försvinner om man t.ex har ett mygg bett eller om man får ett getingstick,

"Plantan på tub" innehåller 100 % stabiliserad Aloe Vera Gel och är lämplig från topp till tå. Använd Gelly på t ex torr hud, på svullnader under ögonen eller efter solbad. Gelly lugnar och ger näring. Den är antiseptisk och innehåller inte olja


Aloe Vera Gelly



Läppbalsam med jojoba och bivax som fuktar och mjukgör torra och nariga läppar. Aloe Lips innehåller inget tillsatt vatten. Ger dina läppar fin glans. 4,5 g. Är en liten och smart produkt som man ofta bär med sig, fungerar bra om t.ex får klåda eller ett stick.

Aloe Lips



Andra erbjudande gå in på
www.sahara85.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Ijda

Hej! Ja det är jättehäftigt. Man går in på growingpeople.com tror ja det stavas och där ser man vecka för vecka vad bebis väger och mäter :) Ska på ultraljud på Tisdag ska bli så skoj :) Fin blogg du har :) Kramar

2008-05-16 @ 12:27:09
Postat av: Snuffen

Måste bara säga att jag hade ett jack i läppen efter att jag ramlat på cyckeln och jag smorde på aloe vera gelly när jag kom hem och lade ett plåster över...det läkte fortare än fortast! och jag fick inget ärr?
bra är den.

2008-05-16 @ 15:45:32
URL: http://www.sahara85.blogg.se
Postat av: Sessan

Jo, samma här! Men nu är det kallt så det har inte blivit så mkt utservering för min del... =(

Görs i helgen då? Ska du ut nåt? Vi ska ut imorgon, jobbar ju imorgon, inte läge att festa ikväll...

2008-05-16 @ 19:06:52
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0