SKRÄCK MORGONEN!

Skräck! Det kan man lungt säga, jag vet inte vart jag ska börja eller beskriva känslorna som kom när jag vakande i Lördags, det va en Skräck syn...

I Lördagsmorse så sov  Carro och jag och Daniel i sägen och Daniels kompis ute i soffan, Vakande runt 10.00 tiden och hade varit ute dagen innan så va lite seg, men Carro sa att hon måste kolla upp tåg tiderna hem! så jag skulle hjälpa henne med datorn!,

Jag öppnade dörren från sovrummet till Vardagsrummet och det första jag ser är BLOD... det är blog överallt i hela lägenheten, i hallen köket och på toaletten, på tapeterna, elementen, gardinerna våra stolar mattorna.. Ja Överallt.:S..  å det va mycket! Då kom min Skräckänsla vad fasen har hänt, jag såg bara 1 katt den andra katten va borta, men sen så bara skrek vi på daniel och daniels kompis att dom fick leta efter den andra katten.. och då som tur va hittade dom han och han hade skyrit sig på en kanske "ljusstake" så det va inte så farligt sen som tur väl va! Så det va bara att städa HELA lägenheten slänga alla mattor och stolarna och skura alla väggar och golv och dörrar..:(...

Fattar inte att det kan ha kommit så mycket blod från en lite  katt.. sen va verkligen otäckt att öppna dörren å se allt detta Kaos.. när man inte vet vad som har hänt... som tur är så är katten bra igen, springer och lekar=)

Men det blir att köpa nya storlar mattor m.m... mindre roligt kan ja säga!
 
Jag tog lite bilder på hur mycket blod det va överallt men kanske inte så bra å lägga upp dom här!

// Det va min skräcka morgon... Ussch!

Kommentarer
Postat av: Snuffe

Jaa det var läskigt när jag såg bilderna asså...fy stackars dig och karro och casper,,ge han en krya på sig puss från mig!

2008-05-18 @ 15:30:51
URL: http://www.sahara85.blogg.se
Postat av: Jessie

Usch så hemskt!
Hörde vad som hade hänt av Carro igår morse.
Stackars Casper!:( Usch jag hade blivit helt förtvivlad om det va min lilla kisse. Vilken tur att han mår bra nu då! Fick se bilder av Carro, fy, det såg verkligen hemskt ut med allt blod.

Hur gick det med stolarna? SÅg inte för kul ut..

2008-05-18 @ 22:43:02
URL: http://jessicaaleborg.blogg.se
Postat av: Carro

Usch, de va den hemskaste morgonen ja någonsin varit med om, trodde hjärtat skulle stanna!!
Men tack för en kanon helg! :D måste göras om men då e de din tur att besöka mig:D
Skönt att han mår bra nu lilla Casper!
Pusss

2008-05-19 @ 11:30:01
URL: http://carrokruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0