Segla i Kroatien

Nu har jag kommit hit till jobbet igen ska jobbakväll ikväll känns inte så lockande när man hellre sitter på en uteservering och roar sig,

Va på stan en sväng med Linn mycket trevligt gick å pratade å tog oss en glass i solen, härligt! Hoppas vi kommer träffas lite mer nu=)

Hade tänkte åka på en rest resa V 27 med Apollo till Kroatien så kan man åka iväg å Segla där i en vecka ( Har någon gjort det??)men det var fullbokat just den veckan det tog precis slut i början på veckan:(:(... NEJ..... hade verkligen varit mysigt! Men nu får vi åka någon annanstans å mig gör det inget bara skönt å komma iväg!

Hörs snart igen!!


Kommentarer
Postat av: snuffe

Altså om du coh daniel sak åka på en avkopplingsemster så är hitel jadran jättbra på ön Krk! det är super altså, och speciellt omgivningen runt hotellet...den ligger längs vattnet och man får havsutsikt och balkongenrna är så breda på kasnten att man kan hoppa upp på kanten och ligga där..skithäligt, det känns som man solar i himlen och inte tala om natten med stjärnhimlen..sen ligger stranden bara 3 m lr ngt mitt emot! och på kvällarna är det mycket serveringar/caffeer/glassbarer och en hamn där man sitter vid vattnet längs hela den gatan liskom!
Verkligen något jag rekomenderar altså!

http://www.adrialin.se/njivice,-krk-kroatien-hotellrum-oear_5524.html

2008-05-07 @ 20:32:07
URL: http://sahara85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0