Så himla mysigt

Nu så har mina föräldrar nyss åkt hem har varit jätte mysigt å haft dom här. Igår så björ vi på tre- rättersmiddag och sen gick vi en lång promenad och pratade och skrattade.

Idag åkte vi till Flygvapen muséet och D åkte flygplanssimulator såg skoj ut  gått lite på stan och varit ute och ätit och fikat så man är proppmätt phuu men det får man ta..

Men det bästa av allt vi åkte till Ikea idag me och våra stolsöverdrag hittade vi för 79:- St vilket klipp vi gjorde känns verkligen så himla bra.. sparade vi in några hundralappar för dom skulle egentligen kosta 150 kr så de blir ju lite pengar.. SÅ nu sitter dom på stolarna igen så fint så.. 

image63

image64

image65

Nu väntar vi på att Linn & Kollberg ska komma vi ska hitta på något ikväll kul och imorgon Blir det Kolmården har itne varit där sedan ja va typ 7år eller nått=)=)

Kommentarer
Postat av: sarahbelinda

Oh så kul det ser ut =) jag har inte varit där ens. Jag som borde ha varit där lixom haha, konstigt. Får nog ta och åka ut dit och kolla på planen, det är kul ju =)

2008-05-24 @ 22:47:58
URL: http://sarahaandersson.blogg.se
Postat av: Jonas J

Du verkar haft en toppenhelg, det har jag ochså haft. Har alldrig varit på flygvapenmuseet men det verkar kul.

2008-05-26 @ 08:41:20
URL: http://jonte85.blogg.se
Postat av: Linn

Mysigt det var igår :)

2008-05-26 @ 09:04:12
URL: http://Linnvankeppel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0