Nu är den köpt=)

HIHI känner mig som barnen på Julafton NU har jag gjort en beställning på en SPIKMATTA=)




Här är den ser skön ut jag valde en rysk spikmatta, skulle tydligen vara lite bättre och komma åt på flera punkter i kroppen. Jag valde den oranga för:
 

Den oranga färgen är glädjens färg och står för lust, kreativitet och andlig medvetenhet. =)



De 6000 akupressurpiggarna gör Shakti spikmatta till ett mycket effektivt verktyg för att lösa spänningar och ge djupavslappning.

Shakti frisätter stora mängder endorfiner, må-bra och lycko- hormoner som ger kroppen återhämtning och vila. Ditt välbefinnande kommer att öka vid regelbunden användning, både fysiskt och mentalt.

Spikmattan ökar blodcirkulationen och syreupptagningen.

Används vid: stress, sömnbesvär, spänningar, ryggskott, ischias, migrän, depression, låg energi, träningsvärk mm.

Kanon kul ne nu ska jag ut i Solen å gotta mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0