Lördagsmorgon med frukost på ballkongen

Då har jag vaknat på lördasgmorgonen, kan inte sova längre vilket jag ändå tycker är skönt så man kan utnyttja dagen till MAX:) men i min lägenhet är vi inte alltid eniga om det hehe.. finns ju vissa Sjusovare;)...

Igår vatt det grillning nere vid stångån och sen vidare till Storan, Grymt härligkväll.  Vi satt och tjötade lite jag håkan sara och daniel, sen kom Hanna och Johan förbi en sväng mycket trevligt!  Va sådant himla härligt väder igår me det va smockat med folk som grillade och sjng och hade det mysigt vid stångån kanon idé!

Hade tänkt lägga upp bilder från igår, men ahhh det går inte något fel på sidan tror ja så jag får vänta med det försöker lite senare igen när jag har med tålamod kanske;)

Nu ska jag laga lite frukost och sätta mig på min mysiga ballkong och njuta hoppas att jag har någon att njuta frukosten med, får skrammla lite i kötet;)... Nedå jag ska vara tyst och låta sjusovaran sova hihi..




Kommentarer
Postat av: anneli

Kika gärna in på min blogg och tyck till om vem som bar klänningen bäst mellan JoJo och Megan Fox :)

2008-05-10 @ 10:54:43
URL: http://annelilinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0