Liter bilder ifrån grillnignen


   

 






Här är lite bilder ifrån igår grillningen,


Sitter ute på min ballkong har precis varit och hälsat på Håkan och Sara som är precis mitt emot min ballkong så har solat lite där och nu är jag röd som en kräfta hehe det lägger sig snart till brun härlig fin färg:) Så nu är jag inne och tar en paus ifrån mitt solande! Ikväll blir det kalas Cammi har fyllt årså vi ska fira henne ikväll me lite tårta och dricka sen kanske Utgång!" men vet inte hur jag gör än får se lite, kul ska det bli iallfall kommer lite nytt folk för mig iallfall Kul,


Ne nu är det bäst jag går ut i solen igen och får mig lite bränna hihi....

// Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0