Ikväll blir det träning!

Fick inte spikmattan  :( någon som redan har lagt ett alladeles för högt bud så jag får leta vidare för jag ska HA en!
Någon som vet någon affär som kanske säljer en i Linköping??


Snart så slutar jag för denna dagen, skönt! har ringt på som bara den idag:(, jobbigt med mitt bröst och hals som fortfarande inte har blivit bra gahh blir så irriterad för det är verkligen så himla ansträngt när jag pratar och det är ju det ända jag gör på dagarna, vet inte hur länge jag orkar gå såhär faktiskt!,

Ikväll så blir det träning med sarabelinda skönt å komma igång faktikst så jag inte blir hellt förslappad, 




...


Ha en bra kväll//


Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej tjejen! Har du hittat hit =) Hur går det för dig med jobb och allt. Tråkigt att det inte blev av här, men vi behövde verkligen någpon pronto =(

Jag var bara i hultsfred för att fira en kompis, får se om det blir nån festivalsommar senare...

2008-05-05 @ 17:56:39
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Lotta

ja, han är ett riktigt litet charmtroll :) Ha en fin kväll!

2008-05-05 @ 20:55:23
URL: http://gyllensteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0