Hundvakt!

Tjaoo nu har jag nyss kommit in ifrån värmen, men vill lova att det inte va så mycket svalare inne i lägenheten puuh, men härligt ska INTE klaga sak ju bli dåligt väder nu i veckan:(:(..

Idag är jag ju som sagt Hundvakt jätte mysigt vi har varit i Gamla linköping och gått en sväng kollat på djuren och myst, sen åkte sarabelinda och jag till stan och köpte grillad kyckling och lite annat gott sen gick vi till parken med Chikita och åk och solade och busade lite... Sen kom Linn Kollberg och Daneil förbi med lite Kaffe och en kaka mysigt =) en helt underbar dag! synd att inte sara kunde hon va tvungen att plugga:( hon är så Grym!! ... Tack sarabelinda du är världens härligaste så rolig=)

Så nu är jag lite seg ska faktiskt ta och kika på en film med D :S... nu slappa lite sen blir det promenix med chikita igen hihi... skojj å vara hundägare, jag läääängtar så tills jag köper mig en egen vovve, med det får drlöja ett tag.

kommer en bilder ifrån dagen!

image39

Kommentarer
Postat av: sarabelinda

TACK själv för en superhärlig heldag med dig fröken Sanna Holst, hihih =)har nog fått lite färg iallafall! Ge Chikita en liten puss på nosen från mig.

2008-05-11 @ 20:09:28
URL: http://sarahaandersson.blogg.se
Postat av: Jonas J

Vilken söt hund

2008-05-12 @ 08:19:53
URL: http://jonte85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0