Helgens Impulser

I Fredags så jobbade jag kväll tänkte att å det kommer bli en tråkig dag/kväll! Men icke då kom sarah på att Suchi kan vi ju fira med, så det gjorde vi sara och sarabelinda och jag gick till Kicko bar:S hette det så?? ja en restaurang iallfall sen efter det gick vi hem till å myste lite me film och små prat i sängen=) 

På lördagsmorgon så cyklade jag bort till affären och köpte färsktbröd till flickorna det va mums! Snällt va=)?? Tänk va roligt om vi hade bott tillsammans haha, sen kramde vi hejdå till sara som va tvungen att åka å jobba! :(...  Så sarabelinda och jag åkte (impuls greje) till Rosenlundsbadet i Jönköping och badade på Ralaxen, bubbelpool, doftbasu, varmvatten basänger, och Bastu extrem har ni gjort det innan??

Man sitter iallfall i en vanlig bastu sen så kommer en  ledare in med oljor i vattnet sen häller hon på en massa vatten så det bli kokhett sen viftar hon med en handduk så man får som vågor av hetluft, kanon härligt mna känner sig jätte fräch efteråt och pigg blir man,


Kolla bilderna! fint va??

  Avkoppling i relaxen. Foto: Sam Sjöstedt Relaxen. Foto: Thomas K:h Andersson Avkoppling i relaxen. Foto: Sam Sjöstedt

sen fick vi ännu en impuls grej att åka iväg till nässjö och Festa när vi va så rena och Fina hehe så det  va förfest hos Anna sen en raggarunda i bilen innan vi blev utkast mitt i stan hehe.. Sen vill ja lova att det några som shakade loss på dansgolvet undra vilka det kan ha varit;)...



image20       image21

Mina Härliga tjejer=)

// ha det fint


Kommentarer
Postat av: sarahbelinda

Vad härligt vi har haft det!! ses ikväll =)

2008-05-05 @ 10:59:07
URL: http://sarahaandersson.blogg.se
Postat av: Sarah

Åh vad roligt det sett ut som ni haft det =) kuuul!!
pussar

2008-05-06 @ 14:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0