Fick små kräm burkar i butiken=)

Snart är det verkligen sommar, bad, grill och solbrända kroppar härligt!

Ska verkligen njuta av varende solstråle som jag får på mig hehe! snart dags att börja leta bikini för min  del, har inte hittat någon kanon snygg än, så jag får väl leta lite till=)

Förresten jag glömde å säga att igår på min lunch så gick jag å strosade runt lite men sen så gick jag  in i en liten smikaffär nära mitt jobb tänkte gå in och kolla på en Conceler, bara om dom hade någon bra! 

Sådan himla bra service blev verkligen imponerad av hennes kunskaper kul, Jag hittade min conceler men ville vänta med att köpa den men istället så fick ja en massa små hud kräms prover med mig hem som jag skulle testa,

Hon gjorde ett test på mig vilken hud typ jag hade med någon maskin jätte kul å veta! jag hade väldig bland hud, så nu ska jag smörja in å tvätta å fixa så får vi se om det blir något bra resultat! det va märket kanebo ( om det stavas så) Någon som använder det märket??

 Kanebo Sensai Emulsion II 40ml    Kanebo Sensai Cream


Ne nu ska jag snart ut på min snabb lunch, ska hinna köpa lite grönsaker till mina biffar som Älsklingen ha gjot, så duktig så=)

Kommentarer
Postat av: sarah

hihi sniffen=) ja jag har använt massor kanebo dem är skiitbra..speciellt deras peeling kräm från sensai!

Puss på dig hjärat!

2008-05-06 @ 14:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0