En tidig morgon bild

image49


Tog en bild idag Morse  på stångån på vägen till stationen, Ganska så fint va? Är rätt mysigt å vara upp så tidigt knappt inget folk ute då och inga bilar känns som man äger hela vägen och gatorna då hehe.. Och alla Fåglar kvittrar mycket härligt.. Igår så fick jag ett städryck när jag kom hem 21.40 :S så jag tog tag i det mesta och drog med mig daniel på lite fixa hemmet kväll=) Det blev väldig skillnad så skönt å vakna upp när det är lite i ordning, inte för att vi inte brukar ha i ordning vi har det ganska så städat hemma hos oss, men små krafs va skönt att bli av med.

Efter städningen blev det att soman till Sex in the City någon som såg slutet :S??  Men vakande i natt kl 04.00 av att Tv stod på på högsta volymen.. WHAT? Så jag petade lite på Daniel å sa att tv är på.... ussch va dum ja va men min hjärna funkar inte på natten när jag sover så daniel pallade sig upp och blev lite arg och sur på mig för att han fick gå upp.. hoppsan :S,

Dags att plocka fram lite frukost här på jobbet

// sanni


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket =) Väldigt fin bild på stångån, det är bra härligt här i Linköping ändå!

2008-05-15 @ 10:19:54
URL: http://malliiin87.blogg.se
Postat av: Snuffe

hahaHaha sniff din latmask! du e rolig du (peta på daniel)

2008-05-15 @ 15:23:49
URL: http://www.sahara85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0