Denna ständiga Tävlingen

Idag så ställde ja klockan på 05.50 altlså ca 20minuter tidigare och gick ut och gick i 20 minuter i snabbt tempo och sprang halva tiden. Blev lite chockad över  att det var så mycket folk ute och motionerad kring ån vid den tiden faktiskt, men det va kul å få lite sällskap hehe..

Igår va det ju Engelska kursen på jobbet gick väl hyffsat men ja va rejält trött kan man säga så huvudet va inte mé ia alla lägen men det verkade som att alla va lite små trötta och fnissiga =) Men det va bra fick lära sig en hel del bra fraser och ord som man kan ha användning av!

Men vad ska man säga det är lika roligt varje gång på morgonen när man ska kliva på tåget denna ständiga kamp om vem som kommer på först, det är som att alla "kostymnissar, tanter, ungdommar ja alla tävlar om att få de bästa platserna och att komma in på tåget först jag har aldrig varit med om värre folk som knuffas och armbågar sig fram, så nu är jag me med i tävligen jag står på ett speciellt ställe varje dag där jag har räknat ut att tåget kommer HAHA man blir ju skadad..



                                                             
'I thinking of  you my honey friend 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0