Blommaster!!!!

image25

Haha Ja ni ser själva sanna har tagit och blivit blommaster, Jag är verkligen inte händig av mig alls men idag fick jag ett VÅR ryck jag planterar blommor på våran ballkong och gjorde den fin Härligt..

   Så blev resultatet sen vet det ser inte så fint ut med det blir nog bra har precis vattnat dom och vattande visst på dom så dom kroknade lite :P... Inte lätt haha... men dom ska resa på sig snart sa dom på blomaffären!

Efter min planetering blev det matlagning potatis och köttgryta jag börjar bli riktigt grym på alla hurhålssylor nu, ne men idag orkade ja inte göra något speciellt ville bara vara lite själv å fixa.. det kan man Få!


Ne nu ska jag hoppa in i duchen

Kommentarer
Postat av: Sarabelinda

OH så fiiint det blev snuttan, så sommrig och duktig du ser ut, hihi =) casper gillade blomman också ser jag, haha!

2008-05-08 @ 20:07:52
URL: http://sarahaandersson.blogg.se
Postat av: Carro

Åh, va duktig du är gumman!
De ser så härligt ut när du står där i fixar sååå somrigt! :)
Puss pärlan!

2008-05-08 @ 22:26:20
URL: http://carrokruus.blogg.se
Postat av: sarah

åhhh vaad fint sniffen...duuuuutti! vad somrrigt det såg ut....en riktig florist eller duktig "hem-pysslare" hihi...pusspussss

2008-05-08 @ 23:26:40
Postat av: Jonas J

Vad härligt att ha en balkong som man kan ha blommor på. Senaste blomman jag hade dog efter en vecka

2008-05-09 @ 09:02:08
URL: http://jonte85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0