Vilken start på veckan!

Ghaad, vilken start på denna veckan alltså! har ringt som en gallning på jobbet mitt huvud är kokt:s...
Dessa dagar längtar man extra mycket efter semestern alltså men det är inte långt kvar nu!

Förresten kom på att jag har nog glömt bort att min läkare har ringt ang allergierna, och det gav inget resultat och likaså jag hade ingen astma! men jag hade några förhöjda värden, så någon slags allergi har jag men dom vet inte vad! Så nu skajag snart gå dig IGEN och ta nya tester antar att det är pricktest denna gång. S Så jag har fått allergi tabletter igen likaså en astma grej som man blåser in ni vet, men jag har inte använt något än förräns jag har varit där nästa gång.. så så ligger det till.. Kanske inte så jätte interessant men det är ändå många som frågar ja nu vet ni..

Ne nu ska jag alldeles strax dra mig hemmåt för att sedan gå till Hanna och Nicke och kolla på Fotbollen ikväll


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0