Kul å träffa vännerna=)=)

Oj vilket krångel det har varit å komma in på bloggen, men nu änteligen har jag fått lie hjälp så nu ska det funka igen hoppas jag på=)

I helgen så var jag hemma i Nässjö på min kusins Student, det va himla trevligt å träffa släkt och vännerna! Så det blev en hel del party för oss riktikgt skoj! Sitta å tjöta med alla vännerna det är Glädje det=) Sen på söndagen va det en mamma och pappa och dotter dag, vi åkte ut med våran lilla båt på sjön och badade och solade och hade det verkligen helt underbart.

Skönt å bli lite ompysslad,


Igår så var jag på nagelkursen jag ska börja ta nagellektioner, så att jag ska kunna göra lite naglar=) Kul ser fram emot detta, så då får ni komma å göra naglar hos mig sen;) visst hehe??

och idag ska jag på uteserveringen och kolla på fotbollen med ett gäng=)  Men innan det är vi bjudna hem till Hanna och Nicke på en bit mat Kul, Så får vi se hur dom bor me det är alltid skoj å se!









Tänk på att inte bara TA utan att ge tillbaka med äkta kärlek!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hallå tjejen! =)



Verkar som du haft en rolig och mysig helg? Härligt :)



Jag kommer mer än gärna och fixar naglarna hos dig sen då? Hihi.



Kramkram

2008-06-10 @ 11:00:37
URL: http://jessicaaleborg.blogg.se/
Postat av: Jessie

Glömde skriva att bilderna va jättefina!

Ser sjukt härligt ut :)

2008-06-10 @ 11:03:30
URL: http://jessicaaleborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0