Helgen

Helgen som varit! I fredags så myste jag lite me daniel med vin och slappande framför Tv, skönt! sen vatt det jobb på lördagen och bjöd daniel farmor och farfar och pappa på middag sen va det ju fotbollen jag hade satsat å allt men såå i slutet så gled det in ett mål till Spanien... NEJ....Efter matchen så gick tjejerna ner för en pickninck vid ån


I går va jag och padlade kanot med daniel mamma pch Tommy det va skoj vi klarade oss ifrån regnet iallfall det va skönt! nästa gång ska vi padla lite längre och övernatta riktikgt mysigt men det får bli i slutet av sommaren hihi=) Sen kom sarabelinda till mig=)=) och vi bakade hallon paj och kollade på film..... (jag blir så lycklig hihi)

Längat såå till att åka iväg med daniel vi kommer ha det så himla mysigt och roligt tillsammans!



 så söt tjeja!








Tindra fick följa med ut på lite social träning=)









Kommentarer
Postat av: SARAH

MM det var en mysig liten picknick med god ost!

Fotboll och film...härlig kväll=)

2008-06-17 @ 23:04:17
URL: http://www.scva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0