Min Mobil:(

Vasing, min mobil har gått sönder! Vet inte riktikgt vad felet är men jag kan inte gå in på mina bilder och musik längre:(  likaså alla mina meddelanden är raderade och kan inte skicka eller ta emot sms,, å jag som är en extremt sms- tjej hehe, Så jag måste lämna in den idag på lunchen..

Så när jag får igång min mobil vill ja ha en massa sms så jag tar igen det jag förlorat okej?? hehe.. tsss

Imorgon kommer Carro upp vi hade tänkt att dra ihop ett stort gäng och Grilla är du sugen? som sagt kan ju inte sms alla så KOM=)

*Hoppas Hoppas* längtar hem nu har lite nya projekt på gång så är verklgen spänd och nyfiken på hur det kommer bli.. Kan inte berätta riktigt än men jag lovar ni kommer få reda på så snart allt är Grönt,=)

ska lägga upp lite bilder ifrån helgen sen me!


*My honey*

Kommentarer
Postat av: Jessie

Carro berättade om er planerade lila grillning i morgon, låter verkligen jättekul och mysigt! Men jag kan tyvärr inte hänga på:(
Men det kommer väl fler tillfällen skulle jag våga gissa på? =)

Kram!

2008-06-02 @ 19:21:13
URL: http://jessicaaleborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0