Midsommar =)

Nu har jag kommit hem ifrån min härliga Helg i Malmö/köpenham... Har verkligen arit en kanon helg som jag kommer att minnas=)..

Vi åkte ner i Torsdags, men jaa det va fullt på tåget trots att vi hade bokat biljett har förmodligen blivit något fel.. så vi skulle engetligen ha åkt buss men vi va lite busiga och hoppade på tåget iallfall:P.. men vi fick först sitta på kartonger i någon vrå... När vi kom fram så åkte vi till syster Linda satt å pratade lite m.m..

På midsommar så åkte vi till Alle fixade med mat och började partyt.. gick ut på ett ställe som heter Slakthuset.. men det va ruskigt roligt=)

På midsommardagen åkte vi til Köpenhamn och gick på Tivolit och åt mat på ströget va verkligen underbart och SOL hela helgen kunde det bli bättre kanon helt enkelt!!!

Så idag hade jag lite sovmorgon börjar kl 14-21 idag.. så måste börja fixa lite inör Kroatien resan hihi... är verkligen något som kommer bli så himla härligt=)

Lite bilder!







Hoppas ni me haft en bra midsommar?


Kommentarer
Postat av: Jonas J

Såg inte så skönt ut att sitta på kartonger på tåget, Jag gillar ochså köpenhamn men det var ett tag sen jag var där.

2008-06-23 @ 13:29:36
URL: http://jont85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0